Lugnet har infunnit sig...

Sitter i soffan och kollar nyheterna (surfar lite oxå såklart:)) och bara slappar... har varit på födelsedagskalas hos Cajsa och ätit god smörgåstårta och god päron å princesstårta...

Agnes somnade som en stock vid nio-tiden och jag passade på att ta mig en liten springrunda igen:) känns bättre och bättre med en snabbare återhämtning... skönt, kanske snart orkar 5:an, vem vet!!!

Imorgon ska jag städa och morven ska vara hos Cajsa på förmiddagen... lyckan är fullkomlig:)
Agnes var så gullig när jag hade klippt klart gräset, så kom hon springande och kramade mig och sa: "mamma är du klar nu?!... då kan Vi åka till Cajsa nu...

God kväll!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Ekehagens forntidsby, disco och agility...

Jobb, skola, semla(or) och carlzone...