Hundpromenad...

Idag är det återigen en riktigt varm dag:) Agnes är ganska förkyld, så jag gick själv ut med de små huliganerna... som idag fick bekänna färg med att gå med mig när jag gick 5:an. När vi kom tillbaka var dammen nog efterlängtad, då de bara rusa i:)

Man blir lite små-slö i värmen och jag måste försöka dricka ännu mera...får nästan portionera upp vattenmängder som när man är utomlands.

Nu ska jag gå ut och fortsätta operation ogräsplockning som är en stående favorit:)

Svettiga hälsningar!

Kommentarer

  1. Nu är det tyst i hela Smögen,alla ser på fotboll utom jag som sitter på ballkongen och lyssner till alla tjut så fort det är målläge.En underbar kväll efter åska och regn på förmiddagen.I går blev det båttur med sol och bad utanför inloppet till sotenkanalen och på kvällen kom Kerstin och Rune för en trevlig kväll.//ASD

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Ekehagens forntidsby, disco och agility...

Jobb, skola, semla(or) och carlzone...