Kusin-övernattning...

God kväll i stugan!

Cajsa ska sova över och Agnes lycka är fulltalig:) Nu badas det för fulla muggar... i hopp om att sömnen så småningom ska infinna sig hos de små gulliga liven... och jag ska då frossa i Skalunda`s goda kräftor. Snålvattnet rinner i munngipan:)

Jag kommer nog att få århundradets träningsvärk i morgon efter min lilla joggingrunda. Känner mig så stolt när jag inte gick ett enda steg:) Hade en förhoppning om att klara 5 km, men det hoppet dog snabbt ut och det fick bli 2.5 km i stället... bättre än inget:)

Testade att göra ett nytt recept i kväll, nämligen en tacopaj och barnen gillade den skarpt (vi oxå). Lite annorlunda, men riktigt god faktiskt.

Nu ska jag gå och kolla kidsen som har badat i 1½ h nu... ser väl ut som två russin antar jag:)

Kram från oss!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Ekehagens forntidsby, disco och agility...

Jobb, skola, semla(or) och carlzone...