Abstinens...

I eftermiddag var vi i Götene och hälsade på Patrik å Therese lilla dotter Patricia som bara är tre dagar gammal och så liten och söt. Agnes har nu en hel drös med kusiner (endast 2 på min sida:))

När vi åkte hem köpte vi med oss pizza och kebab... satte i mig en hel pizza, så nu står buken åt alla håll och kanter:) Fanns bara en utväg, spring, spring, spring... skämt å sido, jag gav mig ut och sprang 2.5 km igen. Med värkande lårmuskler (som jag inte trodde att jag hade några:)) gick det faktiskt bra, inte ett enda promenadsteg i dag heller... jag tror skarpt på en comebacke inom löpningen ha,ha. Idag var återhämtningen snabb, kanske man kan klara 5:an:)

Nu blir det duschen och en skön soffa som väntar...

Thingeling!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Ekehagens forntidsby, disco och agility...

Jobb, skola, semla(or) och carlzone...