Ännu en baddag på Svalnäs...

God kväll!

Efter lite ärenden på förmiddagen och krattning på Höken, åkte jag och Sabina med barnen till Svalnäs... det var invasion med badsugna människor och barn att Vi fick (gjorde oss) en parkering var kors i taket. Vattnet höll nog samma temp som i går men jag DOPPADE mig, helt otroligt. Agnes blev lyrisk av lycka när jag sa att jag skulle "prova" att doppa mig. Det gick sakta men säkert vill jag säga och snabbt upp kom jag oxå:)

Jag får säga den stående frasen; Faan, va solen tar... röd som en kräfta blev jag efter dryga två timmar på stranden...

Efter maten kom det en rejäl skur och jag gav mig ut för att springa... blött blev det. Nu har lill-morven somnat efter en hel dag med tjo och shim.

Hej svejs!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Ekehagens forntidsby, disco och agility...

Jobb, skola, semla(or) och carlzone...