Provkörning, simtävling och agility...

Godkväll Lördag!

Mycket husbil om man så säger😜. Packat in och försöker lära oss hur bilen fungerar🤔. Jag har provkört och älskar verkligen att sitta "så högt upp", men måste erkänna att jag var liiiite sket i byx😉
Imorgon efter frukost åker Vi ut på nybörjar-äventyr till västkusten och Johannesviks camping (läs; var säkert dryga 30 år sedan😱). Ska bli spännande i alla fall😎

Idag har Lilla och Freddan varit i Vargön på simträvling🏊. Och Lilla fick med sig en härlig skörd av medaljer🥈🥈🥈🥉🥉(läs; hade Ylva tävlingsmaskin varit med, så hade det nog blivit ännu fler😉). 4 pers och flertalet av medaljerna från e.m 25:or, då de är sällsynta när de blir äldre - men ibland är det kul och att få medalj är fortfarande väldigt roligt och spännande😍
Jag har varit i Stenungsund med vovvarna, men mina resultat är då inget att skryta med🙃. Som bäst blev det en 3:dje plats med Lilleman, men jag hade strul med slalomingången😣. Och jag vill BARA ha 0:orna, så att det kan bli pinne, tralalala

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Ekehagens forntidsby, disco och agility...

Jobb, skola, semla(or) och carlzone...