Agility, sol och packning...

Godkväll Lördag!

Hade ställt klockan på 07.30, men av någon anledning vaknar jag 06.20 och TROR att klockan är 07.20🙈
Stiger upp och förbereder dagen en stund innan jag KOMMER på att jag har 1 h tillgodo🙌
Hann stryka, impregnera skor, tvätta av toletterna, fixa frukost och ändå vara före min tid - det gillar jag🤗

Strax innan 09 åkte jag, Lilla och grabbarna till Skövde för sista deltävlingen i Hundskolorna agilitycup. Idag startade Lilla Lilleman i tunnel och blåbär och jag startade Börje i tunnel och blåbär.
Lilla vann tunnelklass👏
och gjorde ett så fint lopp i blåbärsklass, men glömmer av en tunnel🙃. Sånt som händer även fast det är surt som fasen...
Börje blir bättre och bättre, även fast det är låååångt kvar - han är fortfarande osäker och låg, men skam den som ger sig😉. Och jag ger mig ALDRIG, heja kineser👲🙈😂
Börje kom 3:a i tunnelklass och vann blåbärsklass👏

Lilla slutade på en andra plats med Lilleman & en tredje plats med Börje i agilitycupen efter 3 omgångar👌👏❤
Fina rosetter och generösa priser, som vi Tackar Hundskolorna för☺

Härligt väder och premiär för öppna bakluckor, äntligen lite värme. Kom hem  sen eftermiddag och har packat klart det mesta. Freddan har köpt oxfilé från Läckö kött som grillades och smakade himmelskt😋. Jag är ingen riktig köttoman som Freddan, men detta köttet var så gott👌

Kollar nu på ett extrainsatt program på tv4 med tanke på gårdagens fruktansvärda terrorattack - så förskräckligt ledsamt😢 och jag känner bara hur ilskan bubblar inom mig gentemot dessa idioter som bara vill oss illa...

Nattinatti😴

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Ekehagens forntidsby, disco och agility...

Jobb, skola, semla(or) och carlzone...