Mycket på agendan...

Hej nästan mitt i torsdag-natten!

Halleluja vad dagarna rinner iväg - skulle verkligen önska ett par extra timmar😉

Så mycket kul som att Vi snart ska hämta vår husbil💜, leverans av min husvagn, mycket simning, agility, jobb, hotell och vardagens pyssel☺ och jag älskar när det händer mycket, bara jag har 100% kontroll och kan ligga en månad framåt i skallen (ja, jag vet att det är onormalt, men vem faan har sagt att jag är normal😱😂)
Och mitt emellan ska det planeras in (läs Ylva) in semester, läger, Fredrik-Ylva dagar och agilitytävling(ar)...

Denna veckan är det simning nästan till 100%, då Lilla har varit där tis-to träning LGSS, imorgon fredag - grodsim med skolan och på lördag ska de vara i bassängen 08.30, tralalala...sicken tur att jag inte startar Lilleman förrän lite senare. Vilket innebär att vi drar till Göteborg efter simningen och tävlar agility. Lilleman går på lördag och Böjje söndag.
Jag och Lilla övernattar i Göteborg eftersom ändå Freddan är i Falun på jobb under helgen.
Hoppas att Vi hinner hem till söndagens träning, så blir det bara ett pass lörd em som missas.

Jag har åkt på en trist förkylning och bara väntar och längtar efter lite varmare väder och vind🌞
Har faktiskt tagit ledigt nästa fredag eftersom vi får husbilen på torsdag och kan greja med den. Ska bombardera er med kort på husbilen😉. Imorgon ska jag (förhoppningsvis) vinka hejdå till husvagnen.
Nästkommande helg åker Lilla och Freddan på simträvling och jag på agilitytävling.

Ligger efter med sömnen, så nattinatti😴

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Ekehagens forntidsby, disco och agility...

Jobb, skola, semla(or) och carlzone...