Förberedd och redo...

Godkväll Måndag!

Ikväll har Freddan lagat den godaste maten jag har ätit på länge - stekt pannbiff, potatis och sky, så gott det smakade😋. Han är allt bra våran Fredda😍
Gick en kort promenad i morse - var galet trött och Lilleman tog sovmorgon, vilket han var så värd, min bästaste gamleman🐶. Han har varit så glad och pigg i helgen, den gamle mannen😉
Börje har inte så mycket gratis (kines i ett nötskal) och ger mig så många gråa hår, meeen jag/vi skulle aldrig byta bort han för allt smör i Småland🤗
Och min nästa hund kommer garanterat bli en kines igen - små, fäller inget och är så härligt envisa och se det gillar jag😂

Ikväll har det varit dans och medan Lilla dansade, så har jag varit på Jysk. Handlat ett extra täcke och tre kuddar samt sänglakarn och prydnadskuddar...OM jag längtar nuuuu😍. Ska bli så galet spännande och självklart liiiite pirrigt🙃. Igår anmälde jag mig till Fagersta och Lindesberg - blir nästan ett agility-äventyr på 14 dagar👭🐩🐩😉
Därefter börjar Freddan sin semester och äventyr med husbilen, tralalala

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Ekehagens forntidsby, disco och agility...

Jobb, skola, semla(or) och carlzone...