Lugna dagar, husbil och EU-pass...

Godkväll Tisdag!

Nu är jag med på banan igen - kroppen hade nog tömt sina reserver och behövde laddas med lite extra vila🙂
Jag känner igen mönstret och just stela leder tillsammans med feber, då behöver Ylva vila lite...
Bara så synd att missa jobbet i två dagar, även fast det har varit lite skönt att bara vara också😉. Blir nog bra med påsklov för oss alla - Freddan har haft lite väl mycket på agendan på sistone.

Har precis varit i Järpås och fixat EU-pass samt rabies vaccinerat grabbarna. Börje är så himla redig och Cisco krängde sig sönder och samman när han fick kennelhosta vaccinet i nosen - den busen lurar man inte i första taget😉

Freddan kör in Lilla till simningen och jag plockar upp henne. Då hinner jag gå till Hjerbergs under tiden.
Nu kan jag inte hålla mig längre - Vi har blivit med h u s b i l😍, så himla roligt och samtidigt lite pirrigt🙄
Den är så fin i våra ögon och det stod liksom, Freddan, Ylva & Agnes på den😁 och förlåt, naturligtvis Böjje & Lilleman åsså🤗. Nu längtar vi till slutet av april då vi ska hämta hem vår fina husbil💖. Har redan bokat in oss på Apelvikens camping när Lilla ska tävla, Hafsten över midsommar och Böda i augusti. Sedan är tanken att jag, Freddan, Bill & Bull åker neråt när Lilla är på simläger. Känns väldigt spännande😎

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Ekehagens forntidsby, disco och agility...

Jobb, skola, semla(or) och carlzone...