I mammas fotspår...

Godkväll!
 
 
Nu har jag till min lycka konstaterat att lilla-morven-skatten-råttan-polisen-elefanten-skatan har ärvt en mycket bra egenskap av sin mor, nämligen intresse för kläder, tjohooo vad bra och kul. Har väl iof funnits där sedan 'starten', men ikväll vart det tydligt.
När jag kom hem från klubben så bestämde jag mig för att gå igenom vinterkläderna och fram med sommarkläderna...och vilken hjälp jag har fått:) Agnes har strukit, fixat och donat. Vilka kläder som matchar och det har provats en hel del ...Jag är så glad att jag har denna lilla envisa, bestämda, nyfikna och kan-allt-själv-ungen. Tycker så mycket om Dig!
 
Imorgon är det studiedag, så jag, skatten och Lisa ska åka till Skövde badhus. Är en riktig lång-ledig helg (igen)...tycker bara det är en massa lediga dagar på vårterminen.
Cisco ska få ta det lugnt ett par dagar och bara köra lite mera lydnad, och det fixar jag galant här hemma. Han har verkligen fått kämpa de sisa veckorna och han faktiskt grovnat på sig lite samt gått upp 0.3 kg. I kväll hade vi genomgång av A-hindret och körde lite kombinationer, slalom, säck, gungan och däcket.
 


Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Ekehagens forntidsby, disco och agility...

Jobb, skola, semla(or) och carlzone...