Bad och meeting...

Godkväll!
 
 
Sista tvättmaskinen och jag har även ikväll fått bästa stryk-hjälpen...skönt att vara klar med detta innan en långledig helg.
Idag har Vi som sagt varit i Skövde och badat. Och även denna gång tajmade Vi in en kalasbra dag att åka, då vi var ca 10 badgäster till en början:) En riktigt rolig dag och ca; 780 trappsteg i benen!!!
Måste bara berätta en kul grej som jag, lilla och Snorris ska göra i sommar, nämligen åka på tävlingsmeeting till Karlstad. Så idag har jag bokat hotellrum till oss alla 'tre' och anmält till tävlingen...längtar redan:) Tänk det blir första gången Snorren ska bo på hotell, ha,ha Är förövrigt nu anmäld till 3 tävlingar framöver...F som var orolig att Vi inte skulle få användning för licensen:) nu blir nästa orosmoment, hur mycket kommer Ylva att använda denna licens??? Jag vet redan svaret, men går ut lite försiktigt nu till en början , så han inte sliter av sig det lilla hår han har kvar...nu ska jag se om en viss liten Morv kan tänka sig att gå och sova...
 

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Ekehagens forntidsby, disco och agility...

Jobb, skola, semla(or) och carlzone...