Ytterligare en dag...

Hej Onsdag!

Klockan ringde 07.00 och Agnes ska äntligen gå till skolan igen...inget upplyftande väder direkt och jag känner mig lika vissen som vanligt...

F tog med skatten till skolan och for sedan vidare till Gbg...snälla papsen hämtade lilla på skolan, tack!

Jag har avverkat ytterligare en dag i soffan...kollat en film, sovit och tittat på Dallas. Kul dag, eller hur?!

Har en stor önskan om att känna mig bättre tills imorgon, för då fyller våran bästa lilla Farmor 90 år...hennes kalas ska firas på Närebo och jag hoppas verkligen att jag ska känna mig bättre...

Kommentarer

  1. Ja fy vad trist d är.... Skönt för Agnes att va tillbaka i skolan :) Ines hostar så jag tror hon ska gå sönder... :(
    Feber fortfarande ... Suck! Bara att vänta ut detta elände..
    Krya på dig vännen!
    Kram T

    SvaraRadera
  2. Stackars Ines...samma här och imorgon ska jag till ÅVC och kolla så det inte är lunginfl.

    Kram!

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Ekehagens forntidsby, disco och agility...

Jobb, skola, semla(or) och carlzone...