En styck friskare Morv...

Hej Måndag!

Agnes verkar äntligen vara tillbaks på banan och har i dag 37.7...får vara hemma imorgon oxå, så kanske det kan bli skola på onsdag.

Jag känner mig fortfarande risig och såååå trött...men kände idag ett litet sug efter (bästa) Läckögrillens special:) tur att F jobbar hemma idag och kunde tillgodose denna önskning...var detta möjligtvis 'presenten' för att fira att Vi har varit gifta 1 år idag? Med all säkerhet vet han inget och skulle jag fråga, om det är ngt speciellt med denna dag, så skulle jag få till svar; näää, vad skulle det vara?!

Jag älskar 'lite' ironi...och har världens mest tankspridda, glömska samt ingen-koll-på-någonting man...meeen, det konstiga är att jag gillar denna karl ändå...och jag är faktiskt ärlig, när jag skriver; blommor, vad är det? En överskattad tycker-om-Dig present...näää, Tacka vet jag en hederlig röle-böle med svängdörrar, mos och gurkmajonäs:)

Kommentarer

  1. Jag får gratta på bröllopsdagen,hade skrivit in det i min bok men höll ändå på att glömma det.//ASD

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Ekehagens forntidsby, disco och agility...

Jobb, skola, semla(or) och carlzone...