Tävlinglicens och feber...

Godkväll!

Idag gick agilityn riktigt bra...kan det vara oxfiléns förtjänst mån tro?! Och nu har jag som mål att vara med i nybörjarcupen, där LBK har första deltävlingen i maj. Kommer vara ruskigt nervös och måste få kläm på gungan och slalomen till dess:)
Sagt och gjort, eftersom Snorren är en oäkting, så har jag fått lösa en tävlingslicens...och jag som hade lagt 'allt vad tävlingar heter på hyllan' ska göra comeback med en sport, där jag har massor att lära mig:)

Agnes var kvar lite längre på kalaset och sedan var Vi bjudna på gofika hos bästa Wångdahlarna...Tack för en trevlig (men lite för kort) pratstund!
Jag och lilla for vidare till badis och köpte med pizza hem...såg Villa-matchen och tycker Villa hade vart värdiga vinnare, men de får ta nya tag på tisdag.

Agnes klagade att hon var frusen och vid tandborstning tog vi en tempkoll som resulterade i 38.6...blir hemmadag och första gången A är sjuk och hemma från skolan. Jag vet vad jag har att göra - 'nöta in Fe' :) /Y

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Ekehagens forntidsby, disco och agility...

Jobb, skola, semla(or) och carlzone...