En mycket skruttig Ylva...

Hej Söndag!

När en snart 40-årig mycket attraktiv och vältränad tant i sina bästa år har 40.4 i temp, då är det illa vill jag lova...att jag tycker synd om mig är bara förnamnet.

Fick bli en sväng till jouren och som tur var hade Vi inte halsfluss, men en rejäl influensa var det (vilket vi redan visste iof)...jag fick utskrivet pulmicort och oxis för muller i lungsäcken. Det som ändå gläder mig är att skatten verkar lite bättre och kan kanske vara feberfri imorgon:)

Och jag missar naturligtvis morgondagens antagningsprov till kursen...j%?la skiiiiit.

Nu hejjar Vi fram Villa och håller alla tummar & tår om att fortsätta striden till en finalplats...

Kommentarer

  1. Men jösses 40,4 d är ju massor av feber... Hua stackare trist att du missar testet... :(
    Gick ju bra för villa till slut ... Nervöst!!
    Ines har feber och hostar ... Bara att vänta ut detta elände .. Ida har åkt till mormor och stannar över natt och myser!
    Krya kramar från oss / T

    SvaraRadera
  2. Då är du inte stark nu men jag förmodar att du har dammsugit ändå. Är man tant när man är redan innan 40? Det visste inte jag....då har jag ju varit det länge. Alltid lär man sig något nytt.

    Se nu till att vila mycket

    kram från din extramamma

    SvaraRadera
  3. Tack, vad Ni är gulliga mot stor-kärringa-Ylva...jag har ledsnat och hatar att vara sjuk...

    T: Kul för Ida att hitta på något mitt i all feber och hosta-skit...hoppas Ines snart känner sig bättre och att Du klarar dig ifrån denna gräsliga bacill...kram!

    H: du har varit en liten tant i drygt ett år:) och jag har ett halvår kvar innan jag gör dig följe i klubben...jag har faktiskt inte dammsugit och mår ytterst dåligt över alla äckliga hår efter hårbollen...kram!

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Ekehagens forntidsby, disco och agility...

Jobb, skola, semla(or) och carlzone...