Gäspigt Monopol...

Godkväll!

För första gången på 2v så skjutsar jag äntligen lilla till skolan igen...är fortfarande trött efter 10h sömn, men börjar ta tag i hemtentan. Gääääsp 'igen' hur trött får man vara?

Tack, snälla Terese för hjälpen med Agnes...tog mig en siesta under eftermiddagen och har sedan spelat lite spel med lilla.
När F var färdig-jobbad så startade vi igång ett monopol, som är Agnes favvo-spel...jag har åkt ut och F hänger på en skör tråd, då A har hus/hotell på både Centrum och Norrmalmstorg (och riktigt hederligt spel vill jag lova:)) Agnes är en riktig affärskvinna, som njuter av mycket pengar...

Kommentarer

  1. Självklart hjälper man till om man kan ;-)
    Ja d låter som A har koll på läget... Själv måste jag erkänna att monopol e d tråkigaste soel jag vet.... Kan ju oxå bero på att jag alltid förlorar ... Hehehe
    Kramar T

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Ekehagens forntidsby, disco och agility...

Jobb, skola, semla(or) och carlzone...