Skola och miniorer...

 
Hej min vän,
 
Då var det Måndag igen, med skola som vanligt. Men efter skolan startade idag miniorerna i Sunnersberg med bästa Helene och Alexandra. 16 små huliganer, som under tre timmar ska pyssla, leka, fika m.m...kul hade de haft och säkert lite extra kul att inga mammor var med:)
 
Under tiden passade jag på att finlira med morgondagens föredrag, samt bädda rent i sängar och dammsuga alla dessa vidriga små Cisco-hår, som finns överallt. Skulle behöva sätta mig en extra stund nu på kvällen, men jag bara inte orkar. Har dock 2 h imorgon innan mitt föredrag ska gå av stapeln...så håll nu tummar & tår för att jag inte stakar mig och tappar den röda tråden:)
 
Provade en ny maträtt idag med nudlar, kyckling, grönsaker, thaisås, soja och matlagningsgrädde som fick godkänt +. Gick en avkopplande Snorresväng och tränade han på att gå "fri fot" som han gjorde riktigt bra...nu ska jag bara slappa i soffan och förhoppningsvis kolla lite Bertilsson /Y

Kommentarer

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Ekehagens forntidsby, disco och agility...

Jobb, skola, semla(or) och carlzone...