Filhantering och mappar...

 
 
Godkväll Måndag!
 
Om någon hade frågat mig om att spara i olika mappar, samt olika filer i Word, Paint, Excel och PowerPoint hade jag för några veckor sedan stått som ett ufo...och idag gjorde jag prov nr:2 som var just med mappar och filhantering. Svårt; JA...Roligt; JAAAAAAAAA
 
 
Har idag även börjat på nytt kapitel, nämligen Paint och man blir som barn på nytt:) Trodde aldrig att jag skulle tycka om datan, men se vad fel man kan ha.
 
Gick en riktig långpromenad med Snorris efter att ha lämnat skatten på miniorerna. Och de hade oxå gått en riktig långpromenad när de var på ett studiebesök vid en närliggande gård. Agnes tycker det är så kul med miniorerna och de är ett helt gäng på 16 ungar mellan 6-9 år, så Helen och Alexandra har säkert en del att göra:)
 
Nu har jag kört en vända på crossen och mina sedvanliga sit-ups (vågar knappt nämna att man gör sit-ups, för buken har definitivt inte blivit plattare:)) så nu är soffan ett måste...
 
Kram Y

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Ekehagens forntidsby, disco och agility...

Jobb, skola, semla(or) och carlzone...