Måndagsbestyr...

Godkväll!
Jippy, jag är äntligen klar med kapitlet Word i datan. Nu vankas det 8 test och rep frågor innan 'the Big test' ' som med tur kanske kan gå av stapeln på torsdag. Jag går med ett leende till dessa lektioner, även fast det är svårt och maximal testing av mitt kan-lätt-bli-arg:)

Efter skolan skjutsade jag lilla till miniorerna och sedan tog jag, F och Snorren en promenad i blåsten.
Har fått gjort en hel del instuderingsfrågor till hi och imorgon hoppas jag kunna börja med inlämnings uppgiften. F pluggar oxå som en galning och ska till Gbg på torsdag för certifiering.

Jag och F hade idag tider som passade och kunde sammanstråla över en god lunch... det är faktiskt lite vardagslyx:) 

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Ekehagens forntidsby, disco och agility...

Jobb, skola, semla(or) och carlzone...