En styck skatt i min säng...

Godkväll Tisdag,
Inatt sover F i Gbg och direkt kom lilla skatten med en liten förfrågan om att sova i F's säng...självklart och mysigt, bara jag inte får någon arm i ansiktet:)

Jag har suttit med datan fram till 8, sen orkade/kände inte jag bara att nu får det vara nog. Kan med lätthet säga att denna terminen känns som bajs och vill ibland bara kasta in handduken och säga bye-bye Campus och alla era pruttiga ämnen. Men samtidigt finns det en liten djävul långt där inne som säger; kämpa på, för f..ns moster:)

Datan är (faktiskt) riktigt kul, även om jag ibland vill slå tangentbordet i tusen bitar...och jag var överlycklig när jag listade ut ett problem alldeles själv:)

Efter skolan åkte jag å lilla till BR för inhandling av pet-shops och tur var väl det med lite "nytt" att leka med, när jag är långt ifrån kontakt bar.
Förresten har jag hittat en 'ny' shopping affär, nämligen Åhlens...tro det eller ej men de har faktiskt lite bra kläder mellan all skit. Vad sägs om en manschesterbyxa för 199? Den ska invigas imorgon och jag återkommer med hålla-sig-hel-och-även-efter-tvätten resultatet.

Godnatt!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Ekehagens forntidsby, disco och agility...

Jobb, skola, semla(or) och carlzone...