Sova länge...

Godmorgon Tisdag!

Agnes är galen med att sova länge på morgonen...jag vaknade idag 8.29, medan lilla vaknade en h senare och till råge av allt i ett "tomt hus"...jag var ute med allas våran Snorre, som så redigt håller sig mellan 22-09. Även han, får man dra ur hans hus på morgonen:)

Nu äter Vi lite frulle och ska sedan åka till stan för att hämta färgprover till huset..jag och lilla är starkt inne på rosa. Hur snyggt vore inte det..rosa hus med vinröda markiser och orange-rött tegel, lägg oxå till närmsta och enda grannens röda husfärg.

Tänk i e.m ska Vi åka på student...ska klä upp mig till tänderna och damma av min gamla studentmössa, så kanske jag kan hänga på en klass:)

Ser you!


Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Ekehagens forntidsby, disco och agility...

Jobb, skola, semla(or) och carlzone...