Blev visst inte så bra...

Hej Måndag!

Sitter Ni nu, alla fotbolls-freak som klistrade framför burken och väntar på avspark? Ja, man kanske ska ta och kolla vilken kanal surret är i. Trodde det var 4:an, men ack så fel jag hade...var ju i självaste Svennekanalen. Misstro mig nu INTE, utan jag hoppas på en seger till de blå-gula, men hur i alla mina dar kan man sitta och kolla på denna underhållning...

Nog med detta. Angående glädjen över mina nyinköpta tallrikar försvann med omedelbar verkan, då min självaste polis-granskande man kom hem...det blir tyvärr återköp på de flesta, som var alldeles för ojämna och vinna med porer i, för att kalla sig prima...tralala, vilken skit:) är väl bara att packa ner allt igen och hoppas på god tur att finna bättre imorgon.

Kramar!


Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Ekehagens forntidsby, disco och agility...

Jobb, skola, semla(or) och carlzone...