1 Juni...

Hej Fredag!

Vilken härlig start på årets första sommarmånad...7 grader och spöregn:) Det verkar iof lite bättre nu...jag och lilla har varit inne på Spirit som ska byta ägare och har därmed lite tidig sommar-rea. Älskar deras kläder och F var i stort behov av lite nya t-shirt, men som vanligt hittar man "bara" kläder på den lägsta procenten. Skulle nog kunnat plocka med mig halva affären ut:) Hoppas F blir lika nöjd som jag, ha,ha...
Nu har vi ätit lite och jag ska skjutsa Agnes till en lekkompis...själv ska jag stryka, dammsuga och gå en långpromenad med Snorren (om vädret tillåter, vill säga:) Har även blivit en sväng till Birgers för lite helg-gottigott.

Hej länge!



Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Ekehagens forntidsby, disco och agility...

Jobb, skola, semla(or) och carlzone...