Man kan ändra sig...

Godkväll!
Tro det eller ej, men jag har självmant satt på kanal 4 och kollar semin mellan Tyskland och Italien...och jag trodde nog att Tyskarna skulle knipa en finalplats, men det är väl bara att gratulera Italienarna.
Jag och Snorren har varit ute på en joggingrunda och det var inte igår...dels för Snorren skull som nog hellre promenerar och sedan har jag bara inte orkat. Men idag kändes 5 km lekande lätt för både mig och bästa Snorren.
Idag gjorde jag bästa kusins Fisksoppa till middag och efter maten lät jag sola steka en stund på mitt vita fläsk:)
Sedan fick A & C & S följa med när jag klippte A & R 's gräsmatta...och passade då på att ha lite picknick. Tids-schemat klaffade perfekt och Vi hann ta en smörgås hemma innan det var dax för Cajsas fotbollsträning.
Imorgon ska jag plocka ogräs och kanske börja med fönstren, som ser för risiga ut efter algtvätten. Bara måste skriva igen att jag är super-duper-nöjd med nya färgen på huset:)
Kramar!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Ekehagens forntidsby, disco och agility...

Jobb, skola, semla(or) och carlzone...