Kraxande kråka...

God eftermiddag!

Agnes har fått en förkylning som satt sig i hals och stämband. Låter numera som en kraxande kråka:) Hon säger; "Mamma det låter konstigt när jag pratar"... stackars min lilla morv.

Nu väntar man på att morgontempen ska stiga... när jag gick upp var det 3 grader, usch å fy!
Det är fortfarande vinterkläder som gäller för oss, men förhoppningsvis ska det vara de sista dagarna nu:)

Imorgon ska morv börja lite tidigare på dagis, eftersom jag ska röntga mig och se om det blir ok-stämpel för op av lilla stumpen...

Nu ska jag och Agnes fika.

Hej svejs!

Kommentarer

  1. Hoppas att allt går bra i morgon. Ring mig när du är klar.
    Kram Helene

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Ekehagens forntidsby, disco och agility...

Jobb, skola, semla(or) och carlzone...