Återuppleva barndomsäventyr...

Vilken dag... jag har fått flashback tillbaks i tiden då jag och kusin Helene var ute och körde shettis. Jag och morv har kört lilla Juvel.... att det var kul, kände mig som barn på nytt och bara satt å njöt:)
Tack Juvel för att Vi får låna dig, du är en riktig klippa!

Vad har annars hänt, jo operation duschning av blommor och fönstertvätt har fortsatt och jag börjar äntligen se ett slut på denna sysselsättning:)

Imorgon börjar helgens stora dressyrtävling som jag och morven ska besöka. Jag får väl sitta och drömma mig bort ett tag:)

Adios!

Kommentarer

  1. I bland kan ju körningar sluta med att man antingen själv hamnar i diket eller blir släpad lite längs vägen hängandes i tömmarna. Jag har fortfarande ärr på mina knän.

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Ekehagens forntidsby, disco och agility...

Jobb, skola, semla(or) och carlzone...