Hagel, blåst och 10-årsjubileum...

Hej blåsiga och kalla Skärtorsdag!

Påsken inleds inte med ett imponerande väder precis, men det är väl som vanligt. Jag får skylla sig själv som bor i detta "kalla" land:)

Just nu blåser det upp till storm, och mitt fina påskris som står ute har fått flytta in.

Agnes hade haft jättekul på dagis och de har ätit en påsksupè, Bettan är en suverän kockerska!

Skärtorsdagen för exakt 10 år sedan hade jag och Fredrik vår första dejt(kommer inte ihåg datumet, bra va!), nämligen en ridtur på 1½ h (romantisk som jag är, fniss). Med skavsår i den lilla otränade stjärten och halvt som halvt nackskada, så blev Vi ändå ett par:)
Undra vad jag kommer att få för liten kärleksgåva, när jag nu har tagit hand om det lilla livet i snart 10 år... jag hoppas på något stort:) en resa skulle jag inte tacka nej till, hihi...

Hoppas att Ni får en fin påsk!

Kommentarer

  1. Vad får Fredrik.Bara undrar,kanske en romantisk middag?//Ann-Sofie

    SvaraRadera
  2. Inte klokt vad tiden går. Vi har elva år nu i sommar. Och jag undrar också vad Fredrik får.
    Helene

    SvaraRadera
  3. Det undrar jag oxå!
    //Fredrik

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Ekehagens forntidsby, disco och agility...

Jobb, skola, semla(or) och carlzone...