Körning, regn och feber...

Då var allt i sin ordning... konstigt att det gick så många dagar, men nu har det äntligen regnat på mina fönster, jippy:)

Agnes var överlycklig att få åka och leka med idolen Cajsa (och vi för att vila oss lite:)), men besöket blev relativt kort då Sabina ringer efter någon timma och säger att morven inte mår så bra. Stackars morven, 39 graders feber och helt utslagen, men med en ipren så har dagen flytit på ganska bra. Tyvärr blir det inget Rackeby imorgon....

Jag smet iväg en stund i eftermiddags för att köra Juvel igen. Som sagt, det är sista skriket:) så vansinnigt skoj. Man blir som barn på nytt:)

När jag kom hem åkte jag och morv till stan och köpte pitta (fick välja mat).

Grattis till Nettan å Normis som vann Grand Prix!

Imorgon får det nog bli ett besök på ICA Hjertberg för mig och morven. Fredrik åker till Norge och kommer hem tisdag kväll.

Hej svejs!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Ekehagens forntidsby, disco och agility...

Jobb, skola, semla(or) och carlzone...