Hem ljuva hem...

Vet knappt vad det är för dag, då alla dagar har känts som resumè av dagen innan:)

Ialla fall så kräktes morven i sömnen i går kväll och var knapp vid medvetande, när hon lyftes in i duschen för ytterligare en "spysanering". Jag kan lugnt säga att tvättmaskinen vet att den lever:)

Imorse sa Agnes att "nu känner jag mig lite bra, mamma", skönt tänker jag, men märker senare återigen de kalla händerna och den varma pannan. Feber igen... får hoppas att det ska vara nog snart.

Idag får det återigen bli en hemmadag, som de övriga denna vecka... känns alltid så trist när morven inte känner sig bra. Men måste ändå säga att hon håller modet uppe ändå:)

Vädret ser så härligt skönt ut innanför min nytvättade rutor, men väl ute så blåste det riktigt kallt.

Hej svejs!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Ekehagens forntidsby, disco och agility...

Jobb, skola, semla(or) och carlzone...