Torsdag = agilityträning...

Godkväll!

Äntligen lite tid framför tv'n innan sängen kallar - jag sitter bara och njuter över mina 2 fina kines pöjka💙💚
Så fint de har gått ikväll, så himla roligt och äntligen har jag 2 hundar att få träna med☺ (skulle gärna ha en till😜).

Vi har till och med sänkt gungan två gånger för Börje👏. Idag har Börje fått gå ett ordentligt pass, så han lär nog sova gott i natt.
Lilleman har också gått så fantastiskt fint, med klockrena slalom ingångar och härlig fart. Nu ska jag börja chansa och lita på han samt skicka han på håll. Först på träning och sedan på tävling, tralalala

Imorgon är det fredag och vi ska få besök av Ekholmarna, ska bli så kul. Jag tänkte hinna baka en kaka (😨) och årets första jordgubbar är inköpta, mums.
På lördag ska jag och Lilla❤ gå på stan, handla kläder och bara mysa🤗

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Ekehagens forntidsby, disco och agility...

Jobb, skola, semla(or) och carlzone...