Mammas bästaste dag...

Godkväll!

Jag fick vänta länge innan min skatt vaknade☺, men vid 09.20 väckte vi henne...
Oj, vilka fina Mors-dags presenter jag har fått, Tusen tack min finaste skatt❤

Åkte sedan till klubben för lite träning och Börje började riktigt bra, men jag ångrar bittert att jag inte nöjde mig - han tappar lätt fokus när det händer grejer bredvid och just det händer idag, grrrrr
Surt och det slutade med att han gick ur slalom och var allmänt okoncentrerad, men en tröst i det hela var dagens träning på gungan☺.
Lilla körde Lilleman ett par rundor och när hon (äntligen) börjar springa, så går det riktigt bra👏

På eftermiddagen kommer mina päron förbi på lite kaffe och tårta. En trevlig dag som avslutas med simträning för Lilla och springrunda för Ylva.

Nu laddar Vi för en ny jobbvecka☺

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Ekehagens forntidsby, disco och agility...

Jobb, skola, semla(or) och carlzone...