Taggar tävling och tänker på Lilla...

Godmorgon Lördag!

Ligger fortfarande i sängen med en liten kurande Lilleman bredvid mig☺

Trött och tänker på Lilla❤. Det var lite tårar igår när hon skulle på sitt första läger alldeles själv...och jag måste medge att det kändes lite jobbigt😣
Vet också att efter en hel vecka i skolan samt aktiviteter kvällstid, tar på en liten skatt. Och igår kväll hade de simmat 2 h (!!!)
Jag pratade med henne efter träningen och då längtade hon efter mig/oss och det kändes inne i hjärteroten, det vill jag lova. Men efter lite pepp-talk så tror jag att hon kämpar vidare - just nu så är de (förhoppningsvis) redan i bassängen och plöjer längder (samling 06.15).
Lite trist att vädret inte höll i sig...för de ska även besöka Borås djurpark under dagen.
Jag är så stolt över Lilla❤ och hoppas att hon stärker sig att vara ifrån oss (främst mig som alltid är med henne).
Men jag saknar henne massor och längtar efter att krama sönder min lilla Morvel☺.

Jag taggar (försöka iaf) tävling och håller tummarna för uppehåll👊. Nu blir det mycket agility framöver, tralalala

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Ekehagens forntidsby, disco och agility...

Jobb, skola, semla(or) och carlzone...