Min finaste agilitystjärna...

Godkväll!

Sitter i fåtöljen med ett leende på mina läppar☺. Idag har min stjärna❤ levererat och gjort mig såååå glaaad.

Äntligen ett nollat agility lopp med bra tid, som resulterade i en tredje plats och pinne👏. Efter ett års kämpande i klass 2 så kom denna efterlängtade pinne, tjabidabidoooo☺. Lilleman kändes så fin och loppet går in på min topp 3 lista❤
I hopploppet slår han till igen och sätter ännu en nolla👏. Slutade på fjärde plats och jag är så himla nöjd!
Nu laddar vi om och kör i Tidaholm på onsdag kväll☺

Har pratat med skatten❤ som var mycket gladare idag. De var i bassängen 06.15 (!!!) och körde pass 1, gick sedan på Borås djurpark och simmade sedan pass 2 och brände då 2750 m (!!!). Vilken duktig liten simmerska vi har☺. Nu hade de fått köpa lite godis och tog det chill framför tv'n och ipad.
Längtar efter Morv-Borv❤, men så glad att hon var glad idag.

Nu laddar vi inför eurovision med en massa gottigottgott. Frågan är bara om jag orkar hålla mig vaken. 

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Ekehagens forntidsby, disco och agility...

Jobb, skola, semla(or) och carlzone...