Hjärnverksamhet och simträning...

Godkväll!

Vemodigt är bara förnamnet, men ibland blir inte allt som man tänkt sig och jag har fått byta klass...
Blir säkert jättebra här också även fast jag måste plugga in 44:a nya namn, tralalalala...och eftersom det är så kort tid kvar på terminen så blev det "vikarie-Ylva" som fick gå över till femman:)
Meeeeen jag kommer sakna/ar mina barn något enormt - världens goaste klass☆

Så idag har jag planerat och försökt sätta mig in "min" nya klass...kan säga att det känns att man lever.
Simmade samtidigt som lilla och plöjde 1500 m och var sen hungrig som en varg...blev Mc på vägen hem (igen).

Jag fick en present av F - ännu en god parfym (kan nog aldrig få nog av dessa underbara dofter:)) och detta var för mig en helt ny doft och märke som luktar underbart...Tack♡♡♡

Imorgon ska jag och Morven klippa oss och det ska bli riktigt härligt...kommer garanterat att somna, hahahaha

Godnatt@

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Ekehagens forntidsby, disco och agility...

Jobb, skola, semla(or) och carlzone...