Äntligen lite boosting...

Hej Lördag!

Ligger utslagen i soffan efter en heldag i Uddevalla och agilitytävling...

Har ju inte haft något vidare flyt under de senaste tävlingarna, så självförtroendet var inte på topp i morse direkt...meeeen idag har lilleman faktiskt levererat och sista rundan (av 3) slutade han med ett noll-lopp...jisses, vad glad jag blev och det gav mig en sjujäkla energiboost för självförtroendet:) skam den som ger sig, även fast jag har en svår liten Snorreberg...prata om höga berg och djupa dalar. Nu kör vi Götene nästkommande lördag och därefter Vänersborg innan Kalmar i början av juli. Skulle önska att jag kunde träna lite också, men jag får köra konceptet träna på tävling:) slalomet är dessvärre en stor stötesten och funkar riktigt dåligt.

Lilla följer med mig och lilleman till Kalmar och Vi ska husera på Scandic under 3 nätter. Ska bli riktigt roligt och under 4 tävlingsdagar ska det bockas av 8095 starter...med hundar från Sverige, Norge, Danmark, Tyskland, Finland, Estland, Belgien och Spanien - coolt va?! Och mitt bland alla dessa byrackor, så ska en liten hårig och envis puff göra sitt bästa...

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Ekehagens forntidsby, disco och agility...

Jobb, skola, semla(or) och carlzone...