Bara 1 månad kvar...

Godkväll!

Tisdag - dålig uppdatering...men tyvärr ibland räcker tiden inte till. APT och jobbdag fram till 18.30, direkt vidare till klubben för provning av ny klubbkläder från Arrak (som jag har längtat:)) blev en tjock-jacka och en snygg windstopper, tralalalala

Smet ifrån jobbet vid 13.30 för att först hämta lilleman och sedan lilla...tur att jag har världens bästa barn och hund. Lilla satt (drygt) 3,5 h i mitt knä tyst som en mus - och JAAAAA, hon fick beröm och betyg väl godkänd, hahaha

Idag om en månad gör jag min sista dag på Lidåker och det känns enormt vemodigt...försöker att intala mig att "vad kul med poolen igen", meeeeen helst av allt vill jag fortsätta där jag är idag - fy sjuttans bananer vad jag kommer att sakna mina barn:)

Nu ska jag krama lite på min sovande Morvel som leker F ett par dagar...godnatt! 

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Ekehagens forntidsby, disco och agility...

Jobb, skola, semla(or) och carlzone...