Nära och kära...

Godmorgon Torsdag!

Startade dagen med cykeltur och lilleman på släptåg...lilla ska följa med en klasskompis hem efter skolan (behöver jag nämna hur glad lilla är idag:)) Papsen har fått den finfina äran att sköta om Loose-man och snälla mamsen möter upp och plockar hem lilla, för att sedan köra henne vidare till min snälla faster och Rolle...Tack, vad alla är snälla och ställer upp!
Själv ska jag jobba heldag och sedan måste kylen kompletteras eller rättare sagt fyllas och min andra hälft jobbar sent, tralalalala

Hej svejs!

Kommentarer

  1. Den fina äran att se till Loose-man sket sig jag glömde bort honom.
    häls.Papsen.

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Ekehagens forntidsby, disco och agility...

Jobb, skola, semla(or) och carlzone...