Lite Morv-mys...

Godkväll Torsdag!

Då kan man checka av ytterligare ett s-möte och lägga till handlingarna...idag var det en gedigen agenda och väl hemma vid 22-snåret, så var det bara en styck hårboll vaken.
F verkar verkligen trött och sliten efter sin intensiva tekniker-träff i Gbg, tralalalala

Idag fick jag (äntligen) möjlighet att hämta lilla på skolan...kan ju lugnt säga, att det händer inte ofta sedan jag har börjat jobba. Men den som väntar på något gott, väntar aldrig för länge:) och efter lite jobb på skolan så tog vi en efterlängtad fika hos Inga's. Underbar kaka och en glad liten skatt som hade längtat efter mig. Har tyvärr syndat tre gånger denna vecka - fy och usch på dig Ylva...och kakan idag var himmelskt god.

Imorgon ska F och A veckohandla och jag ska med spänning se vad det blir...Ylva-rutin-människa har naturligtvis skickat en liten lista samt lite fria händer. Det enda som jag v e t är att det INTE blir något smågodis, snyft...hur ska det gå?!

Godnatt!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Ekehagens forntidsby, disco och agility...

Jobb, skola, semla(or) och carlzone...