Lek, agility och simträning...

Godkväll Söndag!

Denna helgen har då rusat iväg...idag har lilla varit hos Ines och jag for en vända till klubben där det var full aktivitet:)
Ungdomsgruppen körde agility och jag kände mig verkligen som "en" av dem, hahahaha...hade bestämt mig innan att inte köra någon bana, utan bara lite slalom, linjer och däcket. Lilleman gick som tåget till en början, men bara på hans villkor. Och det där med "att ta om igen" är ju inte hans melodi precis. Hade det inte varit för att jag vet att han "kan när han vill och det passar" så hade jag nog gett upp vid det här laget. Men jag får finna mig i hans jä.la sätt och idéer, tralalalala...
Det enda tråkiga är att man inte kan träna så pass som behövs och jag vet (nästan) aldrig vilket humör han är på. Hans mentalitet har jag sedan länge analyserat och det gäller inte bara i agility träningen utan över lag så är han lat och bekväm i det mesta...allt passar när det behagar honom.
Meeeeen jag skulle ändå aldrig byta bort detta lilla missfoster:) han är världens snällaste, lataste och gulligaste bästa lille Snorreberg♡
Och nu har jag anmält det lilla kräket till 4 tävlingar med bland annat guld-agilityn i Kalmar.

Idag var både jag och F med på lillas simträning. Hon är jätteduktig och kämpar på så gott hon kan. Idag blev det en del fjärilssim och det verkar vara riktigt jobbigt.

Imorgon är det redan måndag igeeeen...F åker till Habo och papsen får köra guld-taxin. Och jag ska klippa bort lite tofsvippor i morgon eftermiddag - skön avkoppling:)

Godnatt! 

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Ekehagens forntidsby, disco och agility...

Jobb, skola, semla(or) och carlzone...