En hektisk onsdag...

Godkväll och Hej igeeeen!

Jisses vilken dag - phu, är bara förnamnet...

Hade en önskan och förhoppning om att komma ifrån skolan 16.40, för att slippa stressa (ihjäl mig)...men, som vanligt blir allt försenat och jag lämnar skolgården 17.06 = tokförsenad. Som tur är så hade jag redan förberett våra simväskor och med andan i halsen hämtade jag lilla hos bästa A & R...Tack för dagens Morv och Cisco passning! 

Fast vi vart ett par minuter försenade, så blev det några längder simmat. Med en varm dusch och en stund i bastun så blev det ändå bra till sista slut:)

F är i Gbg, så imorgon blir det tidig start för lilla, som ska åka med bästa papsen's guld-taxi. Och imorgon blir det lite fix och trix innan jag ska skjutsa lilla till dansen:) det var inte igår jag körde henne till dansen...sedan hem och lämna av skatten för att åka till klubben på s-möte, tralalalala

Nu är det Godnatt! 

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Ekehagens forntidsby, disco och agility...

Jobb, skola, semla(or) och carlzone...