Svullna ögon...

Godkväll!

Usch vad allt känns trist just nu...upplägget inför kvällens final var ju inte direkt optimal, men skam den som ger sig. Och visst ville jag iväg och försöka göra det bästa...

Men det är lite svårt att uppnå något, när man har en hund som inte vill kämpa med samma anda:(
Jag är så ledsen att ögonen värker...känns så oerhört trist att Cisco inte tycker agilityn är kul. Regnet öste ner och det gjorde väl inte det hela bättre...men när jag tar fram en köttbulle så går han som tåget. Allt hägrar efter att springa för en matbit och det känns inte kul...nu ger jag upp och det svider nått så in i vassen.

Visst är Cisco världens bästa och snällaste sällskapshund, meeeeen jag vill mer än att 'bara' ha en sällskapshund...jag älskar verkligen agilityn och hade önskat att han gjorde detsamma.

Nu är jag kanske inte snäll, men ibland önskar jag, att om jag skulle vetat hur kul agilityn är hade jag valt en annan hundras...

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Ekehagens forntidsby, disco och agility...

Jobb, skola, semla(or) och carlzone...