Skön hemmadag...

Hej Måndag!
 
En riktigt skön hemmadag, var vad jag behövde idag. Gick upp 8 för att gå en morgonpromenad med Loose och sedan lite frulle innan det blev en (välbehövd) tur till Hjertberg.
 
Lite lunch och skjutsade sedan lilla till Ines. Vilade mig en stund ute och sedan kom papsen på lite fika. Har friserat lilleman så han är fin till på onsdag då (äntligen) pungelilungen ska väck, tjohoo vad bra:) F's förslag då jag är inne på att köpa en hund till...så han gör numera allt för att förhindra detta lilla hundköp. Jag tror inte att en kastrering förändrar Loose så pass att jag blir nöjd, men helt klart ett försök och framför allt så kommer han bli slät och fin i rövan.
 
Om min plan och operation övertalning går i lås, så flyttar in liten 'sheltie' alias Shetland sheepdog in till oss i slutet av januari...ska göra som min bästa faster föreslog, att i 40-års present önskar jag mig en liten sheltie, bra va!
 
 
Imorgon kommer en tidig lekkamrat redan vid 8 på morgonen...blir hennes uppgift att väcka lilla:) Nu ska jag ta en dusch efter ett x-pass och sedan bänka mig framför Lotta och 007...Kram!

Kommentarer

  1. Låter som en toppen present tycker jag :)) va ju såååå söta på bilderna!
    Kram T

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Ekehagens forntidsby, disco och agility...

Jobb, skola, semla(or) och carlzone...