Don efter person...

Var bara inne lite snabbt och kollade anmälningslistan för small till Värmlandsrallyt i Karlstad.

För det första så är det 80 st anmälda ekipage till agilityn small på lördagen, wow säger jag då:)
Och för det andra...det är väl ingen slump, när det inte finns en enda hund med härstamningen shitzu. Neeeeeej, jag har full förståelse och jag höll just på att glömma...det var en med 50 % shitzu och den hunden heter visst Cisco ha,ha

Skämt å sido han är världens bästa och goaste sällskapshund iaf :) (som om det nu skulle vara en tröst, vilket jag får intala mig)

Godnatt!

Kommentarer

  1. Envis kanske men han har att brås på. Äntligen wifi på hotellet. Har inte surfat på fem dar. Ca 40 grader så vi behöver inte frysa. Hälsa alla att jag önskar att jag vore där med er. Kram till er alla från mig. H

    SvaraRadera
  2. Det vet du...ska ge farmor en bamsekram från Dig.

    Ha det så bra, kram!

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Ekehagens forntidsby, disco och agility...

Jobb, skola, semla(or) och carlzone...