Mer än nöjd...

Hej Söndag!

Då var min & Cisco's tävlingsdebut avklarad:) och jag är mer än nöjd med lilleman. Visst är man tävlingsmänniska och aldrig helt nöjd...men denna sport är då ingen dans på rosor och hårfint mellan vinst och disk:)
I hopp var han otroligt följsam och kändes kalas...men med lite kluriga svängar på böjda spår, så gick det lätt att ta ett litet extra hinder = disk. Nu låter det lite fel att säga, 'det gör inget', för allt annat var så bra. Men om det finns någon av mina läsare som håller på agility, så är svaret ganska simpelt:) i agilityn var han mattare och inte lika följsam och slutade på 5 fel (en rivning)
...jag är jätteglad att Vi kom runt och han har skött sig med bravur, min envisa kines...

Trötta kramar!

Ps) fick mina betyg i fredags och klar med denna termin, Lovely!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Ekehagens forntidsby, disco och agility...

Jobb, skola, semla(or) och carlzone...