Skytrain, båttur och 'big' Buddha...

Hej igen!
Idag har Vi varit ute på utflykt och besökte (ihop med tusen andra:) ett berömt tempel och en gigantisk stor Buddha.

Dagens Morv: "Ylva säger: kolla alla munkar...och Agnes svarar: vadå munk, menar du sådana Vi äter...

Nu ska Vi softa lite vid poolen, innan det är dags att svida om till Nyårs-stassen och äta en 6-rätters middag. Kikade bara in som hastigast och dukningen såg enorm ut...ett riktigt lyx-hotell där man inte behöver göra ett handtag och det är verkligen semester. Vi njuter...

Här kommer lite blandade bilder från dagen...kram!

Kommentarer

  1. Gott Nytt År!
    önskar vi tre på Backa

    SvaraRadera
  2. Wow.... Ser ju hel coolt ut! Kan tänka mig att d finns hur mycket som helst att kika på! Min mamma skulle verkligen gilla buddan, hon samlar på dom :)) här regnar det och är grått och trist....
    Ett riktigt Gott Nytt År önskar vi er!
    Kramar T med familj

    SvaraRadera
  3. Då köper Du med en heeeel väska med Buddha till mammsen next year:)
    Gott Nytt till Er oxå, massor av kramar!

    Ps) Vi är inte ensamma svennar på hotellet, vi har nämligen träffat ett litet bögpar...

    SvaraRadera
    Svar
    1. Kan du ta ett kort på bögarna och lägga in på bloggen skulle vara skoj att se hur dom ser ut.
      / Sture.

      Radera
    2. Klart jag ska göra...verkar som vi hamnat mitt i ett litet bög-spindel-nät. Nu har Vi sett 3 par, varav 1 kvinnligt. Återkommer med kort å fort jag ätit klart min Four gras...sug på den du:)

      Radera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Ekehagens forntidsby, disco och agility...

Jobb, skola, semla(or) och carlzone...