1 advent...

Godkväll!
Burr vad kallt det var när Vi i morse skulle träna agility i -20 grader. Jag har inget emot lite kyla och snö, men -5 är tillräckligt:) kylan sätter sina spår direkt och jag har nu torr/frost-sprickor i 6 fingrar.

Idag var Snorren till salu för 1 krona...på träningen kom det in en liten svart snärta med ett enormt underbett och henne föll han som en fura för. Jag höll på att bli tokig och ett tag var han mer eller mindre okontaktbar, den lilla grisen. Tur att han hoppade fint, då han var koncentrerad, annars hade det varit strypvarning:)

Imorgon åker F till Gbg hela veckan, så lilla får vara hos mormor en sväng medan jag åker till klubben för agilitymöte. Denna veckan (måste) jag bli klar med de sista Hi-instuderingsfrågorna och sedan är den kursen klar:)

Godnatt!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Ekehagens forntidsby, disco och agility...

Jobb, skola, semla(or) och carlzone...