Alvedon och kort frilla...

Hej Måndag!
Har åkt på en pruttig och helt onödig talle i näsan, med dess tillbehör...jag hatar att känna mig febrig och ha ont i lederna.

Snälla pappsen körde in lilla imorse och jag vilade mig i soffan...hade dessvärre en (efterlängtad) klipptid vid lunch och det gick galant med lite alvedon.
Jag har klippt (riktigt) kort, där till och med Helene körde med 'turk-hårs-maskinen' i nacken. Och det känns sååå skönt. Sedan jag klippte av halva skalpen sist, så har jag varit sugen på att kapa mera:) jag ska be att lilla tar ett par kort så Ni får se...kram!

Kommentarer

  1. Det såg ju bra ut.
    / Pappsen

    SvaraRadera
  2. Åh jättefint!!! Krya på dig vännen.....
    Kram T

    SvaraRadera
  3. Oj det ser man.
    Får granska det närmare när jag kommer hem på torsdag :)
    Puss på Er.

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Ekehagens forntidsby, disco och agility...

Jobb, skola, semla(or) och carlzone...