Kurering, julklappar och manikyr...

Godkväll Tisdag!
Ligger ned bäddade och min säng-kompis har redan somnat:) jag ska bara hänga upp en tvätt och kissa Snorren innan jag bäddar ner mig för natten...kvällstrött är bara förnamnet.
Jag for hem och vilade mig efter att ha skjutsat lilla till skolan. Känner mig lite bättre, men trött och ont i kroppen. Passade på att fara in lite tidigare och fick köpt 5 klappar...plus lite annat smått och gott.
Snorren har fått lite godsaker och en ny leksak av lilla. Nu på kvällskvisten fick vi för oss att fixa naglarna lite roliga. Och A fick med fina mönster som passar fint till morgondagens Lucia-uppträde i bygdegården.
Jag ska preparera mig imorgon och knata till Campus...hoppas få gjort min och Mervi's PP och även Layout-provet. Sen ska det bara vara en l i t e n redovisning kvar, innan jag är helt klar med datakursen. Godnatt!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Ekehagens forntidsby, disco och agility...

Jobb, skola, semla(or) och carlzone...