Stolta föräldrar...

Godkväll Måndag!
I morse hade jag gärna satt en kateter på Snorren och urinet hade fint hamnat i en liten påse...men hur sjuttan hade jag löst bajsdelen?! Nä, det är bara att traska ut i halvt spöregn och se allmänt lycklig ut.

Jag har idag fått gjort en tankekarta och fullmanustext, till min presentation som ska göras i en PP om ett resmål.

Träffade sedan F och vi gick och åt på Harrys, innan det var dax för skattens utvecklingsamtal. Spännande värre att få se Agnes arbete och tankar kring skolan. Fortfarande fascinerad över hur en liten 6-åring kan 'hålla' i ett utvecklingsamtal så pass bra:) Lite skillnad från när vi gick i skolan...och tur är väl det:)

Väl hemma tog jag med mig Snorris till skogen för att lägga ett spår. Fick godtjänt och det var helt klart svåraste spåret han fått gjort. Han har stenkoll på vad som komma ska och tycker det är jättekul.

Imorgon är det studiedag och vi passar på att åka till Skövde badhus...

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Ekehagens forntidsby, disco och agility...

Jobb, skola, semla(or) och carlzone...